Ey yo !

Nu är det nog dags för mig att dra mig hit igen.
Herregud vad statistiken har sjunkt när Julia har skrivit här i :S
Hur kan det vara så? :S :D

Jag sitter som sagt i skolan och degar. Har svenska och skall egentligen skriva
repotage, men tror ni att Cathrine Lindgren orkar det? Skulle inte tro det!
För er som inte vet så har valborg varit och det var långt ifrån en bra valborg.
Bråk, dåligt väder, tårar, ilska, kallt osv. Inget bra så att säga!!! Överskattad dag!

Om två veckor har jag och min pojkvän 6 månader!!! :D Ett helt halvår som har varit fylld med
kärlek, bråk, saknad och ömhet :) Det skall firas men hur, det återstår att se. Älskar dig Herman !

Denna vecka har gått hyfsat snabbt och det är ca 4 veckor tills det blir sommarlov.
Jag har också lovat att träffa Karin, becca och emma denna veckan samtidigt som jag måste
träffa min pojkvän då han åker till släkten i skåne på fredag :/
Jag, Frida Larsson, Julia Seeholm skall i allafall spela fylle fotboll i hindås på fredag så nu jävlar!!! :D
Nu är det dags för tjejerna att visa vad dom går för tycker jag !
Nu borde jag nog ta mig en tur någonstans :P Säger inte vart!
Ha det bra så hörs vi säkert i kväll igen !
PUSS CATHRINE

Kommentarer
Postat av: Frida

TITTI?! det skall spöregna på Fredag ! Vad skall vi göra då ? MASSA PUSSAR!

2010-05-06 @ 11:25:52
URL: http://fkel.blogg.se/
Postat av: Cathrine

JAG HAR HÖRT DET! :( Langa ditt nummer så hörs vi om det! Annars får vi göra något annat roligt ! Massa pussar tillbaka!

2010-05-06 @ 12:18:56
URL: http://cathrinelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0