Hey, soul sister


Idag är det en dag man önskar att man inte levde! 
Jag har/är i en period då allt är jobbigt och jag bölar för
ingenting och vill inte låta någon komma nära.

Något är fel men vad är det? 
Jag har familj, vänner, pojkvän osv!!!
Vad är det då som fattas?

Det är jobbigt när man inte kan sätta fingret på vad det är
men man mår som ett as på insidan !

Vad ska jag göra? Hjälp mig!!!


Herman har inget med texten att göra förutom att han är min snygga pojkvän !


Hur kommer detta att sluta??

Kommentarer
Postat av: linnea sandberg

Du måste prata mer om det gumman, öppna dig, låta allt komma ut, även om du känner att det är bara små jävla saker som retar dig så ska det ut, det är allt som byggs på hög som gör att det bara blir sämre och sämre, prata med mig gumman , du vet att jag alltid lyssnar, Du måste prata, annars tar det aldrig slut, och denna gången måste du verkligen tro mig, jag vet, och jag förstår för jag har varit där också.. ! Okej! Prata med mig hjärtat <3

2010-05-11 @ 18:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0