Yo homies !

Heej! Julia är här igen för att Cathrine Lindgren verkligen inte orkar att uppdatera, så jag gör det för alla som läser mina inlägg. Vilket är typ Anette lindgren, Frida Larsson och ... jag !  :O :P HAHA Men det blir la bättre är hon är tillbaka :)

Just nu sitter vi i skolan och ska skriva en repotage om någonting.. Titti sitter bredvid och fjantar sig framför datan, Linnéa sitter som vanligt i sina djupa tankar till hög musik. Vädret är ju kanon idag! så härligt att sitta och bara vara ute i solen på våra raster :) mumma!
OCH FRIDA, SÅG DIN KOMMENTAR! PASSAR INTE MINA INLÄGG KANSKE!? ... :(  <3 
Till helgen blir det att bara götta sig, hade igentligen planerat att pka till Gränna med kära P men det blir atagligen inte så för att vi får ingen tid att spendera med våra kära jänköpingsbor som vi mötte i Egypten :) men vi får ta det lägre fram när vädret är varmare! Blir antagligen att göra någonting roligt i vädret! åh så skönt. På lördag ska jag, mamma och pappa ha kalas för att vi har fyllt år :D jag har önskar mig resechekar, smart va ;D? och en tv kanske av mina päron :) spännande ;)

Eftersom att jag har märkt att i verkligen inte gillar att läsa mina inlägg, (förutom Anette som typ kommenterar det när jag är hos dom att jag är duktig :) haha kan man ha höga tankar om sig själv eller xD?
fy..

Nu sitter faktist CATHRINE och skriver ett nytt inlägg till bloggen ;)
åh vad kul att få läsa det, eller vad säger ni :)?

Tack och Hej leverpastej!
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0