När man önskar att allt var som vanligt

Jag har ingen aning om hur jag skall kunna somna nu?!
Somnade efter skolan idag alltså runt 3 och vaknade klockan halv 9.
Och nu är klockan 23.13 och jag skall försöka sova.
Haha Cathrine Lindgren kommer att vara vaken hela natten känns det som :)
Idag var det matte på morgonen , det gick la sådär men jag kommer att tenta av matten
i 2an eftersom jag inte fattar matte på något sätt!!
Efter det gick jag , P & J till Mc Donalds och väntade där tills Super Sushi öppnade.
Så sjukt gott med Sushi och man blir verkligen mätt :)
Där mötte även Linda Langseth upp oss :)
Drog tillbaka till skolan och fick till backa Spaprovet som vi gjorde i Fredags.
Fick Vg men bara 4 poäng ifrån Mvg och det var för att en fråga var så sjukt oklar? :S
Inte många som förstod att 3 frågor hängde ihop.


Jag älskar dig Rebecca Johansson. Det finns ingen som förstår mig som du gör!
17 år och jag skall alltid vara vid din sida!
Det är du som ger mig styrka och hjälper mig att kämpa!


Pratade med min älskling nyss och gud vad jag saknar honom !
Men imorgon blir det bad och mys på hög nivå ! :)
Nu skall jag sovsa :) NattiNatti alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0