Redovisningar för hela slanten !

Heej allihopa ! Idag var det nationella prov i matte som gällde på morgonen. Klockan 8 då jag var trött som satan, även om jag hade gått en härlig promenad till skolan. Solen sken och det var faktiskt otroligt skönt för en gångsskull att gå till skolan. Hade även 2 andra redovisningar idag. En spanska redovisning med bara läraren då hon spela in och jag skulle berätta om mig liv. Gick riktigt bra ! Perfecto !!:P Sen hade jag även svenska redovisning då jag skulle låtsas att jag var Astrid Lindgren och berätta om hennes liv. Det gick också bra även om jag var sjukt nervös. Nu är det äntligen avklarat och jag är för en gångs skulle lite stolt över mig själv!

Nu är det ingen läxa tills i morgon vilket är OTROLIGT sköönt måste jag säga. Kunna ägna hela kvällen åt tv och dator är grymt. Familjen har redan lagt sig så dem är inga å hänga i grannen precis. Lika tråkiga som vanligt :S haha  !

Jag har redan börjat bli lite nervis inför dansen i nordstan den 1 och 2 maj :) Men det kommer nog att gå bra. Vet en himla massa som säger att dem skall komma dit ! hahahaha:P

Nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Redan skrivit så mycket på msn med massor så orkar itne använda mina fina fingrar mer XD haha .

SOV GÖTT OCH HARE FETTT  ! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha

2009-04-26 @ 18:40:34
Postat av: Anonym

"Familjen har redan lagt sig så dem är inga å hänga i grannen precis" Kan du förklara vad det är som du ska hänga i grannen ? :D:D hahahah xD

2009-04-29 @ 22:11:46
Postat av: Pillan

Jag var också Astrid!! :D Astrid is the shit god damn! ;D <33

2009-05-17 @ 22:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0