Skön helg

Heej ! Måste berätta att min helg varit super skön ! massa kompisar och inget jobb, vad kan bli bättre liksom? Solen har stekt och jag har solat !

I fredags var jag med karin emma och becca. Vi åkte moppe ett himla tag och var verkligen mysigt att vara med er. Det påminde om den gamla goa tiden , eller vad säger ni älsklingar? Jag hade svin roligt i allafall och vi åkte överallt med dem stackars mopparna. Vid kvällen bestämde vi oss för att åka till Hindås. Med mopparna såklart ! haha. Svin kallt men vi klarade det. Åkte sedan hem och sov hos mig eftersom jag var ensam hela helgen ! :) Taack för idag !

I lördags var det solning med becca som gällde efter att folk droppat av hem. Vi satt och snackade och skrattade på balkongen och blev faktiskt brunare . Kan bero på oljan också:P Miss Cathrine brände sig kan hon meddela. På låren vilket sved en aning och så men ingen fara med mig inte. Sen åkte vi ner och mötte tjejerna i centrum för vi skulle handla mat till grillkvällen at my place! Stack sedan hem och började grilla osv. Mycket mysigt med mina tjejer. Älskar er.


SÖNDAG = Coffes födelsedag ! GRATTIS ÄLSKLINGS KOMPIS !

Idag söndag var jag först på allum med kusin malin. Hahah skoj i bilen måste jag säga alltså. Sedan åkte jag med henne lars och eirik till kullavik och hälsade på annakarin och barnen. Spelade fotboll i över en timma. Gud vad roligt det är med fotboll ! Saknar faktiskt det ibland men jag klarar mig bra med dansen och ridningen ! Mina ben klarar inte fotboll skulle jag tro. Nu i kväll vet jag inte riktigt vad jag skall göra. Möta upp kompisar bara men ve tinte vart vi skall riktigt. Det löser sig nog skulle jag tro. :)

Nu skall jag dra och göra mig i ordning. ! PUSS på det <3



Kommentarer
Postat av: idapida

snygg blus/tunika! köpte du den och var? =) <3

2009-04-22 @ 20:01:01
Postat av: Cathrine

jag skall köpa den ! På Zara finns den :D <3

2009-04-23 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0