Fotboll

Min morgon började av att ringa ungdomsmottagningen
hade nämligen glömt vilken tid och dom har bara telefontid 11-12 så det
var bara till å upp och hoppa. Åkte med familjen för att kolla på någon
husvagn dom skall köpa i stället för den stora vi har nu.
Efter det gick jag till ungdomsmottagningen och var där i typ 5 min :S gick mega snabbt,
sedan hämtade jag ut mina utbetalningspengar på banken ;D
Eftersom mina små änglar har börjat skolan (A) så gick jag och hälsade på dom.
Dom verkar trivas och har det bara bra! Så glad för dom !
Hoppas att min skola är minst lika bra och att jag träffar mycket gott folk där.
3 år måste fan vara med bra umgänge!

Jag och becca åkte till hindås och träffade folket och spenderade våran dag där :)
Spelade fotboll, gotta oss, klättrade(A) , stojade , spela fotboll och hade krig! :P
Mycket skoj med dom bästa!

Dagens var fan när herman hade öppnat en flaska och glömt av det
så skulle han skoja med mig och köra upp den mellan bena på mig
när jag satt på staketet så läcker det ut sån skit mellan bena!
Så trosorna och legginsarna blev dyngeblöta!
HAHAHA! Snacka om att vi as garva!
Hur glömsk får man lov att vara? XD

Folk drog hem men jag spenderade min natt med herman och robin !
Fan vad goa ni är :P XD Snackade hela vägen då vi var ute och gick ;D



Bilder kommer när becca vågat skicka dom xD Det är några
väldigt vackra bilder! XD

Nu ska jag ringa och väcka becca som har gått och lagt sig efter skolan.
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0