Hindås i ett nötskal

Jag och älsklingen drog till hindås igår dit också nicole karin emma
kom efter en stund :) Dom hade pratat om nrj hela dagen men slutade i hindås:P
Vi var beredda på fest men ingen vidare
fest blev det. Slutade med att alla var vid sjön och lyssnade på musik.
Jag och becca badade i allafall :) Svin kallt men något galet
måste man ju göra :P I endast bh och stringtrosor! HAHAH
Sen skulle jag få i louise också men hon banga :P Skulle
jag också gjort om jag var hon!

Sen drog jag och becca hem , kvällen var bra men också helt konstig!
orkar inte bry mig men gör det ändå liksom:P hur låter det? XD

Idag vaknade jag hos becca vid klockan 1 halv 2 typ :P hahaha. Helt sjukt
vad vi sover gott tsm :P haha.

Sen drog vi till ankracet och var där en snabbis.
NU är vi hemma och jag ska precis hoppa in i duschen.
Skall hem till ida på brödparty ;) Niiice slice.
Får se om vi drar ut efteråt det hade varit väldigt roligt
att festa sista dagen på lovet nu!

Ni får ha det gött mina vänner!:D GLöm inte att lämna ett litet spår
till mig. Pussss


måste la bjuda på sig själv :P haahahahha



hej då ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0