Idas födelsedag

Uppdatering såklart!
Det har blivit en kvällsvana när jag
kommer hem från hindås ;D
Efter att becca ätit idag efter skolan
satt vi och snacka med mor och far om massa
saker. Som vanligt skulle pappa klaga på att
jag gjorde något samtidigt som mamma stod på min
sida. Visst är det så att ju äldre vi ungdomar blir
desto tyknare blir vi? Att inte dom vuxna kan förstå det:P

Jag och becca åkte med mamma och pappa till centrum och
vi köpte mat sedan bussen till hindås och träffa folket!
Min älskade ida fyller år idag! GRATTTTIS! <333


Jag och becca har känt varandra i 16 år och ingen
dag har varit den andra lik typ. Jag älskar dig verkligen
och inget kan komma oss i mellan!


I morgon skall jag upp tidigt , skall nämligen gå promenad med
nicole och mina vovvar!:)
btw så kommer min kusin till Sverige imorgon ! Henne måste jag
träffa innan hon åker igen !

Tack för idag och nu kommer lite bilder ifrån hindås där
jag spenderat dom senaste dagarna! =) Enyoj


Min älskade becca som är SÅÅ bra på grimarser!

Kära vännen hellström ! :P hahahaahah xD sjukt var det

becca med en hel del utav heris sagge?! hahaah skoja det är krääm :)

Hellström och nicole :) <3


Kommentarer
Postat av: hellström

vana att komma hem från hindås, den vanan ligger nog inte i länge till :p vi kommer ju inte direkt kunna säga "gött med lov" mer än några få dagar mera, jag har fortfarande panik .. jag gillar den bilden längst ner, speciellt om man klipper ut ansiktet till vänster och sätter in ett annat ansikte där (:

2009-08-21 @ 00:32:02
Postat av: Becca

Denna bloggan haldar mer och mer om mig :) haha :)

nej jag skojade :D men jag älsar dig med, fast kanske inte när du lägger upp så fina bilder på mig :D

haha, håller med att bilden längst ner e sjukt fin :D

2009-08-22 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0