Plusgymnasiet

Stackars min ängel som började skolan idag.
Känns som alla går skilda vägar nu på något sätt men ändå inte.
jag vet att jag skall försöka hålla kontakten med dom som står mig närmast
men ändå känns det konstigt med första skoldagen utan dom "/
Men jag får i allafall gå med hellström ! :D
Det kommer att bli skoj som fan !
Idag är jag hundvakt för lille olle!

idag var jag bara hemma till en början till mannen ringde och fråga om jag
inte skulle med och kolla vart min och hellis skola ligger.
Mötte dom i centrum och drog in till stan och kollade på skolan.
Det var jag, herman, hellis, anton och becca.
Ida mötte vi senare också :) Även tilly.
Herman köpte en berg sprängare som användes senare på kvällen hos ida!
Mycket gott folk där och mycket dans som vanligt. Eller vad säger ni? ;D

Nu ligger jag bara i sängen och slappar med datorn och en chokladbit.
Snackar med folk på msn och på telen!



Varför inte våga ta det steget och prova
Varför inte se om det finns känslor
Varför inte våga se vart det kan leda
Varför inte våga lyssna till sitt hjärta
Det är något som jag skulle göra.




Jag fattar inte hur man kan trycka ner någon man älskat så mycket
hur man kan med att utsätta någon för något så sjukt onödigt.
Det är bara tecken på falskhet och omogenhet!
Hata såna idioter!

Nu har jag skrivit av mig. Är du nöjd nu hellis? :D
Han är nog mitt största fan av min lilla blogg XD !

PUSS PÅ ALLA SOM GJORT MIN DAG SÅ BRA!


Kommentarer
Postat av: Gandalf

Ofta du var hundvakt idag ? :) hur gjorde du när du åkte in till stan ? o: mer alkohol, mer dans, skulle jag vilja klämma in där. mittentexten är inte sann :) vem dedikerar du texten längst ner ? :D

2009-08-18 @ 00:40:51
Postat av: Cathrine

det var jag kan jag lova ;) jag gav hundarna till mamma så fick hon ta hand om dom i stället. så svårt var det vettu. vad vet du om mittentexten ;)

Det kan du ta och skita i ;D

2009-08-19 @ 13:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0