sjuklingen vid namn titti

Dagen då vi var i hindås blev jag väldigt sjuk
jag kände att jag hade ont i huvudet hela dagen
men då vi var hos drevik började jag frysa och
känna mig depp. Huvudet verkligen sprängdes på mig.
Efter drevik stack vi alla till hindås sjön men det började
regna. Efter mycket tjaffs åker ida nicole och emma hem
för att äta tårta osv.Men jag jag becca stannade kvar med
sean, herman , robin och magnus.
Sean och magnus stack och vi andra gick hem till herman.
Snackade och hade allmänt skoj!
Under natten mådde jag piss. Till en början
var jag iskall sedan blev jag sviiiiin varm!
Så varm har jag nog aldrig varit då jag haft feber:/

På söndagen åkte jag och becca hem och när vi skulle
gå ifrån hermans hus såg jag ingenting och allt blev bara
svart. Satte mig på marken för att inte svimma. Jag
har nog aldrgi känt mig så borta förut. Bena bar mig inte
och jag visste knappt vad jag gjorde. Beccas underbara mamma
kom och hämta oss i hindås och körde hem mig.
Min söndag spenderades i soffan! :(

I måndags började jag skolan. Plusgymnasiet i göteborg, på
linjen Spa, friskvård och hälsa. Klassen består endast utav 1 kille och
30 tjejer ! Klassen verkar bra! Åkte till vårdcentralen där de
såg att jag hade halsfluss:(

Tisdags var det skola och jag mådde fortfarnde inte bra men var tvungen,
måste träffa klassen så man likosm hänger med i kompiskretsarna:)

Och idag är det onsdag. Skooola dagen lång typ :)
Var även på kurs för jobbet. Var en föreläsning som varade i ca 2 timmar.
Var med becca en stund :)

Jag och becca drar till sthlm på fredag efter skolan :D(Y)

Nu ska jag snart sovsa :) <3

ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0