Cathrine, du måste skärpa dig nu !

Helgen har varit velig men bra :) Fredags var jag och en massa andra i hindås med alla härliga människor där ! :) det var hel bra och vi hade skoj :) Orkar itne skriva så mycket mer om i fredags xD

I går vaknade jag seeent och sen snackade jag med malin. Vi bestämmde att vi skulle göra något roligt. Stack hem till becca dit vissa senare kom (: Vi var i allafall med hindås människor igen. Hade skoj med er flickor !

Jag och Hanna Marberg har en klubb men den är hemlig. ! <33 Tänker på dig gumman !<33

Idag vaknade jag seent och jag mådde inte bra :S tror jag håller på att bli sjuk. hatar det verkligen. Men jag ska kämpa imot viruset ska du se ;) Förövrigt mår jag bättre faktiskt käsnlomäässigt :) Taack alla. Jag tänker fortfarande på situationen, eller a ganska mycket faktiskt. men så är det la antagligen. Jag måste lära mig att ta hand om mig själv mer och acceptera mig för den jag är- Men det är så fruktansvärt svårt när man inte duger rätt som det är.

taack för helgen alla som var med och gjorde den bra. ! <3

     

Puss&kram !

Kommentarer
Postat av: Emma Zzeta

Titti älskling, du duger så det räcker & blir över! <3

älskar dig <33

2009-01-25 @ 23:05:38
Postat av: Cathrine

taaack älsklintg (L) men känns inte så faktiskt :S <3

2009-01-26 @ 16:39:31
Postat av: sofia lindqvist

sjuukt kul bussresa! :) tack för kvällen! <33

2009-01-28 @ 17:03:28
Postat av: Cathrine lindgren

haha ellr hur ;) gryymt vafan ! :P detsamma <3

2009-01-28 @ 18:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0