Días fue terrible y molesto, pero lo hiciste mejor karin(L)

idaaaag var det skola, som vanligt  då. Kände verkligen inte för att gå te skolan. ville bara vara hemma och mysa i soffan med täcke och en go film. Jag känner inte för skolan mer men måste fan plugga på om jag vill göra något bra med mitt liv. Min ängel smsa igår och fråga om jag ville vara med henne som idag och SJÄLVKLART ! saknat ihjäl mig efter dig karin ! (L) Skolan var hur seg som helst och jag pina igenom hela dagen. Tills vi åkte te stan. Jag behövde verkligen prata av mig men efter lite händelser på bussen så blev det tyst. Men karin lyckades som vanligt göra mig glad och på andra tankar. Vi köpte present te emma som fyller år på söndag och jag shoppade lite annat också :)

Benvärmare ( te mina klackskor , alltså te dansen ) , smycken och 2 hårband :)

Jag och karin hade det mysigt och stack te jobbet å åt mat och snacka. Så himla mycket som jag behövde på safgt och som hon behövde. Taaack karin för att du stöttar mig och hjäkper mig i alla länge. behöver all sorts hjälp! <33
Vi satt på bussen och jag fick höra att hon emma och becca skulle prova på gym i mölnlycke så jag bestämde mig för att hänga på. Jag ska inte bli biff utan bli av med en massa onödigt fett har jag bestämt mig för :) så , så ska det allt bli :)

taacck för samtalet vännen. kändes skönt men allt känns så wierdo och jobbigt :/ hoppas det blir bättre. tror jag att det blir i allafall. finns här i alla lägen. ! Puss


Vill bara tillägga en sak ! jag är så jävla trött på allt skitsnack i landvetter ! rykten, skitsnack, påhopp, osäkra människor, players, dissare allt ! :S speciellt från en person ! orkar inte med det !


Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0