Kärlek, vad är det?

Varför skall kärlek vara så svårt. När ska jag våga bli kär igen? Jag sumpar chans efter chans och jag blir så hinla arg på mig själv. varför låter jag folk trycka ner mig till botten så jag inte klarar att resa mig upp igen. Blivit nertryckt så hinla mycket att jag inte vågar lita på vissa killar. jag är rädd för att bli kär. Hur normalt är det för en 15 årig tjej som har hela livet framför sig. När man tappat hoppet om att träffa någon som man kan ha 100% tillit till.  När man tappat hoppet om att någon kommer att älska en så som man förtjänar. Varför kan jag inte bara ta chansen någon gång. Jag fattar inte det. Jag är kär i kärleken men när det väl gäller blir jag osäker på mig själv.
Det finns inget bättre än att ha någon som älskar en av djupet av sitt hjärta. När man inte ens kan ta emot komplimanger så känns det som om något är fel :/ Hjälp mig någon. Jag vill inte ha det såhär. Jag vill vara lycklig och ha det bra. Kunna ha tillit till någon. Vill ha en kille som jag kan få kärlek av och ge kärlek till ! Är det för mycket att begära?


Låt mig vara så lycklig som bara jag kan !

( Nicole kan inte stava mitt namn även om vi känt varanndra hela livet ,haha )


God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0