Onsdag den 7 januari

Idag var det begraving , för  DENNIS ERICSSON . Dennis var som min extra morfar när  jag var liten även om vi aldrig var släkt. Mammas bästa kompis pappa var det och han var alltid ute med mig i stallet då mammas bästa kompis ägde den gården. Han kollade på när jag red, vi lagade middag, jag sov över hos honom och hans fru. Mitt ord för honom när jag var liten var mooorfis ! :) Han var alltid glad och så hjälpsam. Jag och linn ( mammas bästa kompis dottern ) och hennes bror ted lekte och hade det super roligt. Var ofta hos dom och på så sätt lärde jag känna dennis. Han har nu gått bort i cancer opch allt gick så otroligt fort. ´Har inte haft den speciella relationen med honom på flera år då en massa tråkigheter kommit i mellan. Det gick verkligen inte att hålla tillbaka med tårarna. Jag hatar begravningar men jag var tvungen att gå dit. Så kul att träffa alla som jag har så många minnen med men också träffa andra som hade med dennis å göra. Linn som ska bli mamma, ted som redan är pappa, sofie, teds fru och peter som är linns kille. :) och massa andra.

Rest in peace Dennis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0