Onsdag och jag är hemma !

Idag är det ingen bra dag. Vaknade och hade så fruktanvärt ont i magen. Magkatarr är fanimed mig inte roligt och jag får kramper titt som tätt. Verkligen jobbigt. Men jag var tvungen att gå upp tidigt för att åka till skolan och hämta läxböcker, lämna byxor, lämna gymnasielappen och få 2 st lappar av emma :)
Igår gjorde jag mina gymnasieval ! 

1, Plusgymnasiet Spa friskvård och hälsa
2, Hvitfeldtska handel och adimistration
3, Hulebäck Sp- tvär :)

Valen är gjorda och jag känner mig lättad då en sak har lättat från mitt hjärta i alalfall.jag önskar att jag också hade haft några framtidsdrömmar om vad jag ville bli men jag kör på det som känns bäst och roligast just nu. Annars skulle jag aldrig ha bestämt mig. Nu känns det som jag börjar komma tillbaka igen i mitt normala liv. Det är en bit kvar men jag kämpar på så gott jag bara kan. Det känns det hyfsat bra. Blev oerhört glad när jag vaknade igår. hade fått ett sms jag väntat på HUR länge som helst på. ! Tack men jag har svårt att ta åt mig. jag är ledsen ! Men jag har saknar dig och önskar att allt hade varit så mycket annorlunda. men dte är som det är och jag klarar detta ! :) Ska stå på mig som annabelle säger :) 

jag pratade just med annabelle och vi + louise skall battla mot axel påfredag xD hahaha :D vi som är latinbrudar mot honom . Vi kommer att vinna läättt !  Jag orkar itne sitta hemma mera. Jag måste ha något att göra hela tiden för att komma på andra tankar och för att få röra på mig. Jag som körde min diet för 2 veckor sen har inte gått så speciellt bra :S hahahah ! Mitt schema som jag gjort funkar inget vidare.

Imon är det matte prov i skolan på % och jag kan det nog. kasnke eller nått :P haha. Inte så speciellt bra på matte måste jag erkänna. kanske därför jag bara har g i det när jag tänker efter :P  I skolan i måndags stod jag karin och emma i cafet och det var faktiskt väldigt roligt xD vi lyssnade på musik och dansade massor. fast jag fick ta det en aning lugnt eftersom jag då fick höra att jag hade magkatarr. Så är det.  Nu orkar jag inte skriva mer utan nu ska jag kolla på oprah och vila. ! Det måste jag om jag ska kunna dansa i morgon och kunna gå till skolan. Denna jäkla magen måste ge sig snart å bli bra. ! Ååå nu skrev jag mer i allaflal :P haha ! Vi hörs senare boys and girls ! :)

 här är min gris när han är liten och snart kommer det en liten småtting till. mamma har köprt en till hund :S Rädda mig från en liten till som äter upp ens saker.
Nu ser mamma datorn också. Pusss & kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0