Ut med 2008 och in med 2009 <3!

Nu är det äntligen 2009 och jag känner på mig att detta året ska bli väldigt bra. Ska förska göra den bäst i allafall ! Även om det blir mycket denna våren och sommar. Blir nationellaprov, välja linje + skola, träffa nytt folk, resa å så vidare. Men ska göra mitt yttersta och försöka göra det så bra som möjligt. :)

Min nyår var kanon !! Hände lite småsaker men drar inte upp det här. Men dagen började hemma men drog snabbt upp te emma och började fixa i ordning. Städa, möblera om, laga mat å så vidare. Folk brörjade ramla in och vi började äta. Drog sedan ner te andrei men där var det as många å vi palla inte så vi stack ut. Träffade folk och sen drog vi te landevi där hur många som helst var. Firade tolvslaget med dem bästa och det nya året började jätte bra :)

Här kommer lite bilder ifrån tiden då jag inte skrivit här. Ber om ursäkt men hänt så mkt :) ! Pussssssss


      

      


HA DET BÄÄÄÄÄÄÄST ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0