Sommar

Förlåt åter igen! jag har inte skrivit på ett himla tag men jag lovar att det skall bli ändring pådet nu!
Helgen har spenderats i Hindås med alla trevliga människor! Mycket trevligt och mycket skratt med de bästa.
Det är inte långt kvar nu och jag tycker att det börjar lukta sommar ute så snart är det lov! 5 dagar kvar i skolan sedan är det över! Så otroligt skönt! Jag känner på mig att denna sommaren kommer att bli grym ! =D

Det är mycket i skolan nu men jag tycker att det går bra och jag kan hela tiden bocka av det som jag gjort som är färdigt! Känns skönt !

Nu sitter jag i allafall i skolan och har mitt arbete hemma så jag skriver här i stället ;P haha.


jag vet inte vart jag har dig längre. Pratar vi knappt med varanndra? Saknar dig!

 Nu skall jag ut i solen snart! ha det fett ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0