Nationella prov Engelska C

Idag var det ingen vanlig dag för det var nationella idag! Hatar det men jag tror att det gick bra! Engelska är inte min starka sida, men förövrigt var skolan bra ! Kollar på Schindlers list på son och den är riktigt jobbig faktiskt ! Handlar om andra världskriget för den som inte visste det. Efter skolan var det stan med karin som gällde. Fick hjälpa en engelskman med bankomaten xDhaha. Där fick man ju övat sin engelska i allafall!
Shopping och nu är jag hemma ! :) Orkar inte plugga och orkar inte skolan men nu är det bara 1 vecka kvar typ innan det bär av till idre för mig nicole och idas del ! :) så grymt härligt.

Jag köpte leggins (ljusa jeans) mineral puder typ, fondation borste och solglasögon !

Jag vill ha VÅÅÅÅÅÅR !

Nu skall jag plugga, datorn och tv ;) får se om det funkar !  pUss heej !<3

Kommentarer
Postat av: Älli ;)<3

Vart köpte du dina legging? Dem är alltid slut när jag ska köpa dem :S Blir litee förbanad då alltsåXD

2009-03-25 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0