I väntans tid

Jag har inte skrivit här på jätte länge kanske för att jag har försökt att överleva denna period. ( Skämt å sido )
Men jag mår inte bra och har inte gjort det på ett tag nu. Har med massa sjukdomsgrejer att göra. Har inte blivit bra på 8 veckor nu för det vara nog! Jag får panik. 
För övrigt är det bra i skolan och jag trivs som en fisk i vattnet =) Finns det bättre tjejer? Tror inte det! 
Annars har jag jobbat, softat, sovit och vart med kompisar under denna tid som jag inte har skrivit här. Tiden räcker liksom inte till men får la bli ändring på det nu. Sitter inne på datorn mycket i skolan så orkar inte ta upp den det första jag gör när jag kommer hem. 
Nu sitter jag på spa lektion och har precis fått massage och masserat sofia som jag vet älskar min behandling. Right? ;) Nu skall jag plocka undan lite för det är mat om exakt 8 min ;) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0