Fyfan!

Inatt hände det konstigaste på väääligt länge!
Var ute och skulle ta luft då jag hörde ett högt skrik i skogen. Det skärde sig i öronen på mig och jag greps av en skrämmande känsla. Inte nog med det så sprang något mot mig. Greps av panik och sprang in till herman som undra vad det var med mig. Skakade i hela kroppen och var panik slagen. var säker på att jag hört det men herman hörde inget överhuvudtaget. 
Satt förut och pratade med några i klassen då Linnea sa att hon skulle berätta en sak. Jag hann före och berättade då hon greps i panik . Hon var med om samma sak igår klockan 12. Hon berättade samma sak som jag berättade och ingen av oss skulle ljuga om en sån sak. Slutade med att vi ritade upp hur det såg ut hos mig och hos jimmy som hon var hos. Frågade henne hur hon skulle visa bilden. Slutade med att det såg EXAKT likadant ut hos oss!!!! jag är något rädd och skall fan inte sova ensam hemma mer på övervåningen ( på garaget ) Åhhhhhhh!
Bild på bilderna kommer!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag väntar på bilden...

2009-10-23 @ 11:18:39
Postat av: Malin Linnér

Svar på det du kommenterade på min blogg: Tack gumman att du bryr dig, verkligen. Det betyder. Saknar dig med :/ <3

2009-11-11 @ 21:55:47
URL: http://malinlinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0