Is it true ? Is it over?

Går kvällen spenderades med mina underbara
brudar, vi var hemma hos mig först så jag kunde
göra i ordning mig efter jobbet. Sedan stack vi ner
till ica och köpte halstabletter. Något jag och becca
måste knarka nu för tiden när vi är så förskylda. 
Sen gick vi till tobbe svensson och var där en stund
innan vi tog bussen till hindås. Vi skulle till pontus salo
där det var fest. Vi blev hämtade vid bussen av fredrik
men alla fick tyvärr inte plats i bilen så blev massa snack
om det och det tog ett tag innan vi kom hem till honom 
av olika anledningar. 
Var där och hade skoj till en början. Dansade järnet och
hade roligt med alla roliga människor som var där. 
Tjejerna ni är verkligen bäst och utan er vet jag inte 
vad jag hade gjort! 
Mot slutet av kvällen blev saker och ting dåligt och jag
var inte på bästa humör. Tar det inte här utan är något privat
är det någon ni undrar över så får ni fråga eller prata med mig :/ 


You say you really know me, 
You’re not afraid to show me, 
What is in your eyes.

So tell me about the rumours 
Are they only rumours?
Are they only lies?

Falling out of a perfect dream,
Coming out of the blue.

Is it true?
Is it over? 
Did I throw it away?
Was it you?
Did you tell me you would never leave me this way?

If you really knew me
You couldn’t do this to me
You would be my friend

If one of us is lying
There’s no use in trying
No need to pretend

Falling out of a perfect dream,
Coming out of the blue.

Is it true?
Is it over? 
Did I throw it away?
Was it you?
Did you tell me you would never leave me this way?

Is it true?
Is it over? 
Did I throw it away?
Was it you?
Did you tell me you would never leave me this way?

Is it real?
Did I dream it?
Will I wake from this pain
Is it true?
Is it over? 
Baby did I throw it away?

Jag vet inte vad som händer och jag vet inte vad jag skall göra, fri och ledig! Come and get me!


Taaack evelina! <3 Du är fanimed mig bäst ! (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0