Kort hårig and i hate it!

Igår var det skola som gällde sedan
åkte jag och kolla på killarna som tränade. 
Dom var riktigt slappa måste jag säga. 
Men det får man vara ibland. Right? 
Becca kom och höll mig sällskap och 
sedan åkte vi hem till mig och åt mat.
Vi snackade med mamma och som tur är
så har hon ibland humor! XD 
Jag åkte och klippte mig och blev inte nöjd med
resultatet. Det blev mega kort, ungefär
axellångt! Gjorde även bruna slingor som blev
bra men inte längden som sagt. 
Har alltid haft långt hår så nu känns det
förjävligt! Ser ut som en kille eller något. 
Åkte hem till becca och mös. Vi gick promenad och
la oss på ett berg och kolla på stjärnor och lyssna på musik.
Sedan åt vi mat och pratade med robin :) ( beccas lillebror)
Gick och la oss och nana :) <3
Bilder på mitt hår kommer när jag vill se mig själv i spegeln. 
Idag vaknade jag hos becca och klädde på mig. 
Vaknade en halvtimma innan bussen gick mot centrum .
Har på mig hermans skjorta och har fått massor med
komplimanger. Det du herman! ;) 
I kväll skall jag dansa tror jag? Sedan vara med becca
Får se vad vi hittar på för skoj :) 
Puss på det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0