Tjolahopp & Tjolahej!

Hejsan everyone!
J is back on track!

Alla mår bra i det härliga vädret hoppas jag, i alla fall gör jag det.
Imorgon är det fredag och det betyder att det är AS GÖTT att gå från skolan/jobbet vanligtvis.
Men jag vill inte till PLUS på måndag... Har haft 2 kanon veckor på SATS!
Till helgen blir det i alla fall kalas för Morbror Jonas Samuelsson son har fyllt år så vi ska upp till Landvetter imorgon (Fredag) och fira han. Grattis Grattis!
Ganska trist med kalas och sånt med hela familjen men hoppas att det kommer lite roliga människor dit också så att man kan få sig ett gött skratt åtminstonde.
På Lördag blir det 18- års fest :) blir spännande :)
Sen har jag väl inte planerat så mycket, ska väl ta det lugnt och pusta ut i det härliga vårvädret innan man återvänder till skolan och allt trist.

Later! J<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0