Föreläsning

Back in school efter en händelserik helg! Sitter nu på min första lektion och det är en man som är här och pratar om hudvård och de 4 elementen. Själv är man Pitta! Det vill säga eld  ;D Skall någon dag lägga upp vad som menas med eld och vilka egenskaper vi har =)
Julia min lilla ängel är hemma och är sjuk:( Krya på dig gumman!
Johanna och Sofia är därimot i skolan idag. De båda har varit sjuka och var hemma större delar utav förra veckan <3 Nu är bänken hel igen :)
I morgon åker mor och far. Jag ,min bror, två hundar och herman skall vara hos mig :P Fast mina girls kommer ibland också, hoppas jag på !

Har jag sagt att jag vill ha sommar? Så man kan gå runt i sandaler, kjol och linne. Samt klänningar!
Mmm Me like =)



Blir kanske solning idag ! Sen kommer älsklingen hem så blir det andra bullar! ;D

Nu skall jag lyssna på farbrorn igen... haha!


Såhär kul hade jag, Julia och Linnéa förra veckan ! xD

Ha det bra så hörs vi senare du ! / Puss TittiLooo

Kommentarer
Postat av: julia seeholm

Jag kommer imorgon :D !!

2010-02-01 @ 20:27:39
Postat av: CAthrine

BRAA JULLE! :D<3

2010-02-02 @ 10:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0