Julia Seeholm

I lördags gick vi enbart upp sedan stack vi ner till centrum.
Det var jag Julia Coffe Herman Hellström och Natta! :)
Jag och Julia köpte lite godsaker ;)

Jag och Julia åkte hem igen och hade det mysigt.
Till middag blev det kyckling, grönpepparsås, sallad, ris och kall vitlökssås :)
Efterrätten blev fruktsallad samt ananas doppad i choklad :D
Middagen var mega god måste jag säga!
Pauline kom en sväng också. Vi kollade på Melodifestivalen
som jag tyckte var riktigt dålig! :S Vd har hänt med
melodifestivalen? Det skall vara svängiga låtar ingen opera
eller skönsång!
Vi hade det bara mysigt och det var skönt att bara vara hemma på en lördag!
Bilder från middagen kommer :D <3

Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Låter riktigt mysigt! Puss på dig mitt hjärta <3

2010-02-08 @ 13:42:46
Postat av: Cathrine

<3 Älskar dig <3

2010-02-09 @ 12:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0