Tjejkväll sitter alltid fint

Herman väckte mig i morse men tydligen pratade jag i sömnen :S haha vad han får stå ut med mycket den killen :)
Tog oss ner till önneröd med hjälp utav mamma och pappa som skulle till flygplatsen. Väl i önneröd kom inte buss fan skapet! Skyndade till centrum där vi fick vänta ett bra tag tills bussen kom.
Men dagen vändes till något bra då vi slutade klockan 11 i stället för klockan 4. Ulrika var olyckligtvis sjuk xD haha!
Drog hem med Sofia och Julia till mig där vi nu har varit ett bra tag :) Sen kom även Pauline och så käkade vi tacos och grejer! ;D Nu ligger vi alla 3 i mammas och pappas säng :)
Jag börjar bli jävligt trött på detta väder. Kommer fan inte komma ut i morgon! :S
Mamma och pappa har nu åkt. Hoppas dom har det bra i Thailand! Sola för mig med ;D Älskar er!

Nu kommer dagens foton upp xD



Älskar er brudar! <3 / Puss TittiLoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0