Tjejmiddag @ Cathrine

Fest dags! Det var det igår kan jag lova.
Tjejerna kom hem till mig så åt vi tacos och mös
riktigt ordentligt. Sen kom även boysen ;D
Musik, snack, dricka, strul och allmänt roligt :)

Tjejerna i klassen är tamejfan grymma!
Till er som inte kunde komma var för
att det inte kunde vara för många här:(
Min bror var hemma plus mina två hundar.
Men snart, snart skall det bli en riktig
jävla klassfest! <3

Idag blire mys med Julle & Pauline :)
Fruktsallad, kyckling, sås och ris :)

Nu ska jag kolla min vackra bilder på facebook ;D

   


nu ska jag dra mig ! /Puuss TittiLoo

Kommentarer
Postat av: julia seeholm

Hela helgen var kanon ! :D tack för en skit bra helg :D jag ska börja kommentera mera :D ! PUSS på damen bredvid <3

2010-02-08 @ 12:06:07
Postat av: Soffipropp

Så mysigt :) tack för en underbar kväll! Älskar dig hjärtat <3

2010-02-08 @ 12:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0