Fam Lindgren

Vaknade upp helt ensam i morse "/ Svin tråkigt men drog på mig kläder och smink för att sedan skynda mig in till mamma, pappa och bror. Vi skulle åka iväg och shoppa, hämta ut mitt paket på ICA, handla mat för dom åker på Tisdag. Åkte till Skene där jag hittade 3 par skor. Ett par björnborg skor, stövlar och kilklackar :)
Nu sitter jag bara vid datorn och antar att jag inte kommer att få träffa herman idag heller!!
Sjukt segt men så är det la ibland antar jag! Har precis städat hela lyan och skall springa in och tvätta lite :)

Bara 2 dagar kvar tills dom åker! =)

Jag vill ha sommar nu !!!




Nu skall jag dra mig , ha det bra! / Puss TittiLoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0