Le Croissant

Stack till jobbet i morse då det kallade. Mötes av en glad och fin Jessica som stod och gjorde mackor för fullt! Redig tjej skall ni veta =) Sen kom även Pillan och Sofia . Jobbet gick bra och jag slutade klockan 5 då stackars Pillan får stänga själv på lördagar nu det närmsta. Stack till Mölnlycke där jag skulle på fest med Pauline och Julia :D Även Mickis var med ;D Var hemma hos Oscar och Joakim. Niice vare och nu är jag hemma, har precis duschat och skall snart sovsa lite. I morgon blir det Svenljunga med mor & bror med sin flickvän. Sen Allum med Malin. Får se om Herman kikar förbi i morgon också, hoppas går ju alltid!
Vad har ni gjort i helgen? =)

Slänger in en bild på älsklingen när jag ändå håller på ;)



Nu skall jag kila men ha det bra och glöm inte att kika tillbaka här igen ! Puss / TittiLoo

Kommentarer
Postat av: julia seeholm

Pauline och JULIA !

inte pauline och sofia :( <3

hihi <3

2010-01-31 @ 15:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0