Lets bring it on bitch

Oj oj oj, Jag skäms! ;)
Inte bloggat sen i fredags tror jag att det är? Eller när är det egentligen?
Strunt samma, skriver om helgen sen i såfall om jag inte skrivit om den.
Igår var det en seg dag i skolan men den var lugn och go hemma.
Jag kom hem och tog lite mat. Somnade dessvärre i soffan i 1h.
Mamma, pappa, bror och hundar stack till Slottsskogen och jag
var hemma och la mig i ett härligt bad med ansiktsmask och hårinpackning.
Efter det blev det plugg osv. Skrev klart det värsta arbetet så nu är det bara
små saker kvar som skall vara inlämnat denna veckan.
På måndag skall vi gå 3 mil ?! Funderar på att banga men det är bra och
måste ju komma iform innan sommaren är här på riktigt :)

På fredag drar antagligen jag och tjejerna till Danmark =)
Hoppas verkligen att det blir så för vill verkligen umgås med mina flickor !
Förövrigt har det inte hänt så mycket, inget mer än att becca har lämnat mig här hemma
för att besöka huvudstaden med klassen och för att sedan bege sig till paris med tjejerna från
släkten. Ha det bra nu Gumman! =)

idag skall jag nog med mamma till rundbanan och kolla på mina pojkar som springer och gör det dom älskar.
Efter det blir det plugg faktiskt :) Glömde ju att säga att jag var på min första joggingtur igår, har inte joggat sen jag blev sjuk i Augusti och gud vad skönt det var, men varmt ( svettigt ) haha! Klarade faktiskt mer än vad jag trodde men mina ben har inte återhämtat sig ett dugg sen igår.
Nu väntar jag på att Rosanna skall komma så vi kan spå vidare på helg planerna!

Jag mår bra, bättre än förväntat och denna sommaren kommer att bli grym ! Ser fram emot så mycket nu så det är det enda som gäller :) Idag skall jag söka jobb föresten ! Jag är fri och lycklig :) Det du ! ;D

Såhär kommer det förmodligen att bli ;)
Ha det bra så länge så uppdaterar jag lite sedan ! :) Kiss

Kommentarer
Postat av: barndomsvännen

haft det suveränt:) du med hopps jag ! Imorgon blir det fika :) saknar dig !

2010-06-06 @ 23:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0