Helt slutkörd Helt slutkörd!

Ligger på en massage bänk i skolan och har estet.
Helt slut känner jag mig!
Som tur är har jag Linnéa och Julia som stöd.


Jullebull!

Hon har under denna tiden vi känt varandra blivit som en
syster för mig som förstår mig sjukt bra.
Finns alltid vid min sida och ger mig glädje för
att orka med dagen. Hon är en person man kan prata om allt med
och hon lyssnar och försöker hjälpa till !




Tack till alla andra som försöker få mig på fötter igen :  Familjen, Herman, Becca, Linnéa, Pauline och massa andra! Ni ska få igen <3



Kommentarer
Postat av: julia seeholm

Sööt är du! <3



Älskar dig vännen! Har verkligen funnit lyckan i livet igen, känns helt underbart! Vi har alltid roligt tillsammans och vi är så lika på insidan, gillar samma saker, har varit med om samma saker, sjuka eller friska.



I like you <3

2010-03-08 @ 12:58:39
Postat av: linnea sandberg

Söta Titti <3 :)

2010-03-08 @ 22:00:27
Postat av: julia seeholm

Söta Jullan <3 :)

2010-03-09 @ 16:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0