I need a hero

Just nu känns det som att jag är nere i en svacka.
En svacka känslomässigt.
Gör inget annat än att sova, gråta och fundera.
Vad är det jag funderar på? Kommer jag fram till något?
Känner så mycket saknad efter allt, känner mig dum för ett antal saker,
arg på mig själv för att jag inte gör allt bra men det går inte.
Jag känner inte igen mig själv. Är alltid glad men inte nu längre.
Blir väldigt lätt irriterad och ledsen. Arg och tyken. Det är inte den gamla
vanliga Titti. Kan att ha med min kropp att göra. Mamma kom för en stund sen
och frågade vad det var. Hon kände inte igen mig längre.
Eftersom jag är så känslig nu blir jag ledsen för minsta lilla.
Sånt som man bestämmer och som inte blir av.
Minsta lilla och allt brister.
When something breaks, I go to pieces.
Without power you can handle anything, it is the strength
I do not have. Please help me and love me for who I am right now.
Jag saknar mina vänner. Dom som känner min in och ut.
Dom som stöttade mig igenom allt, dom som såg på mig
när saker var jobbigt. Dom som man nu mera ser typ en gång i veckan.
Saknar dom som in i bomben. Speciellt nu när allt känns tungt och jobbigt.
Saknar deras skratt och glädje.
The gangbang

min familj försöker hjälpa mig men jag är
själv ingen bra dotter. Gör dom sura och arga hela tiden.
Tack till alla som orkar med mig, den personen jag är just nu.
Är jag konstig eller är det såhär ibland?

Kommentarer
Postat av: julia seeholm

Titti, jag vet att det är svårt ibland.. du löser det, allting. Du är stark och kan klara av sånt här. Älskar dig för den du är innerst inne och inte för det du visar på utsidan!<3 Du vet att det är svårt ibland men man klarar sig ur det, allting löser sig. Jag finns här för dig vännen, det vet du<3 Du sa det till mig när jag mådde skit och nu säger jag det till dig och hoppas du förstår vad orden betyder. Tänk på allt underbart som har hänt dig och strunta i den svarta. Vännen jag finns här<3

2010-03-02 @ 22:27:50
Postat av: Din karin <3

Hjärtat jag förstår dig verkligen och det är absolut inget konstigt, jag orkar aldrig heller med något och mår bara dåligt :( du kan prata med mig <3 känns som om det var en evighet sen vi sågs sist och så borde det inte vara <3 borde ta tag i det för känns som vi har en del att prata om och det spelar ingen roll vad tiden på dygnet är eller om vi inte har hört från varandra på ett långt tag så kan du bara smsa eller ringa <33 kommer aldrig att försvinna från dig <3 även fast det känns som om vi kan vara hur långt ifrån varandra som helst så kommer jag alltis minnas dig tittiloo <33 kommer älska dig genom allt precis som jag lovade att göra när vi var mindre <3<33

2010-03-04 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0