Magvärk

Idag var det ingen bra dag.
vaknade inte i morse, var så sjukt trött så kom inte ur sängen.
Kom till skolan vid tjugo i elva då vi började klockan tio egentligen.
Var sjukt trött och hade så grymt ont i magen !!!
Vi blev fixade utav stylisterna och vi masserade dom.
Magvärken har bara fortsatt och det gör ont så fort jag äter något.
Inte bra alls med andra ord. Mamma ville nog göra mig
glad så vi stack ner och solade, tvättade bilen och handlade lite mat
innan vi åkte hem och maten var klar. Mjölk och glutenfri tacos!
Var sådär då jag var tvungen att dricka linfrö olja.
Rekommenderas inte!!!
Nu sitter jag på övervången ensam för Herman kunde tydligen inte
komma hit idag heller, så så är det!
Kan du inte förstå att jag behöver dig nu
mer än någonsin :(
Slänger in en video som jag hittade på youtube.
Inte många som är fjortisar på denna videon !
Enjoy / Cathrine

Kommentarer
Postat av: julia seeholm

Då har jag bara en fråga <3



Ser vi ut sådär?

push up för att vi 'inte har några', ett TON smink i fejjan, string uppe till armarna... harregud!



Älskar dig vännen, ring om det är någonting :) (L)

2010-03-09 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0