Pauline 17 år

Har inte uppdaterat på ett tag nu och jag är ledsen över det!
I fredags var jag i skolan, sedan hem till Julle dit det skulle komma massa
folk under kvällen. Jag och julia var ju själva så vi spelade kort, drack lite vin,
snackade och ute med Chifen ! Sen kom folk och det var trevligt även om
vissa var riktiga ass holes !
I lördags drog jag till jobbet. Jobbade med dom bästa som vanligt.
Sen blev det 20 års kalas för min Kusin Malin ,GRATTIS !
Hämtade upp Becca på vägen och åkte hem till Pauline.
Hon hade en fest som var riktigt lyckad och jag hade jätte trevligt! =)
Hon fyllde dessutom 17 år ! GRATTIS ÄLSKLING!
Efter festen drog vi hem till Julia där vi hade lite efterfest.
Sen åkte jag och Herman hem till mig!
Idag vaknade jag bredvid den bästa killen, han stack efter en liten stund
men jullebull kom och färgade mitt hår igen!
Just det, har inte berättat att Becca färgade mitt hår i Torsdags.
Skulle bli blont med blev gult så fick dra ner till ica och köpa Brunhårfärg.
Blev mega nice och här kommer ett kort på det! :)
Grym helg skulle jag vilja säga!

I livet handlar det om att våga inse sina brister
och försöka lösa det.
Många tänker inte på hur sitt beteende kan skada andra
men tro mig, det skadar mer än vad man anar.
Inse bristerna, fixa allt till rätta igen och gå sedan vidare!

<3



Jag fick världens finaste blommor av min älskling för några dagar sedan!
Nu hänger dom på min vägg för att torka så att jag slipper att slänga dom !

Jag älskar dig Herman Weber! 


Langar bild på dagens bästa också ! 

JULIA SEEHOLM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0