Pusskalas

Igår jobbade jag från 11 till 18.30.
Jobbade i Nordstan vilket jag inte är van vid.
Jobbade då jag fick syn på min syster Annabelle!
Herregud vad jag saknar henne! Tårarna var inte långt borta!
Efter jobbet blev det fest och där träffade jag även Karin och Emma
som jag också saknat svin mycket.
Det var fest för fulla muggar men jag blev trött och mådde dåligt
så jag och Julle åkte hem till mig och käka för att sedan sovsa !
I morse åkte Julle hem, hon skulle på dop.
Jag gick upp och åkte med familjen till skogen
vilket var en stor utmaning för mig då vi gick i snö
upp och nerför backar så jag var helt död när jag kom hem.
Känner mig som en gamling.
Satt ute lite i skogen förut också. Så himla underbart väder måste jag säga.


Nu skall jag snart till bussen skall möta Julle och gå en promenad i Landvetter.
Sedan åker jag till min älskling som får pyssla om sin sjuke flickvän ... :/
Langar en helgrym låt också !!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0