Take me home

Dagens hiss
* Vaknade bredvid min älsklings kille! Hur underbart är det inte att vakna med den man älskar och att han håller om en? Man vill verkligen inte gå upp för att bege sig till skolan.
* Skall antagligen få träffa min underbara vän Rebecca Johansson idag! Det var på tok för länge sedan och nu får det tas upp igen, saknar henne grymt mycket!
* Äntligen blir det varmare ute vilket betyder att snart är det vår !
Dagens diss
* Fucking datorkunskapsprov idag! Hatar det verkligen, varför skall man ha sån skit? Man lär ju sig allt eftersom !
* Att mina godingar Pauline och Julia är i Egypten och lämnar mig här hemma! :(
* IG varningen i Matte sved och nu måste jag plugga upp mig annars blir det inte roligt. Men jag orkar verkligen inte.
* Jag är trött, ont i magen, ont i kroppen och huvudvärk så det skriker om det!
Gårdagen:

Var i skolan hela dagen , var på studiestugan i går så jag och Hellström fick gjort lite men det var inte speciellt mycket. Åkte sedan hem till min älskling, duschade, hade det mysigt, kollade på film, käka mat osv ! :)
Somnade nog en aning försent för nu är jag svin trött ! :/ Men det får man stå ut med när man haft det mysigt dagen innan.
Nu har vi SO eller vad man skall kalla det, så nu får jag återgå till det innan han stryper mig! :)
/ Lickilicki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0