10 Maj 2010

Helgen har varit väldigt lugn. Har vilat mig en del och känner mig utvilad även om jag för tillfället är väldigt trött!
I fredags var jag hemma och grillade med Becca och Julia, sen kom the gangbang hem till mig så vi myste på balkongen. Med godis, choklad, dricka och prat!
I lördags drog jag till allum med emma. Jag skulle shoppa men jag hittade inget men det gjorde därimot Emma!
Emma jag tänker på dig <3 Finns för dig!!
Igår var ingen vanlig dag för det var nästan min födelsedag hurra  hurra  hurra! :)
Myste med Familjen och en till , som jag inte säger vem det är. men det var på tiden att vi sågs!
Saknat Personen till tusen !
Min älskling kom hem till mig igår också så vi myste och pratade en hel del :)
Nu sitter jag i skolan och pratar om att släcka bränder :S INTRESSANT!
Bloggar senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0