15 Maj 2010

Sitter hemma och pratar med mamma och Rebecca om bloggar.
Vad man skriver i dom, att alla kan läsa vad man skriver, att det är fel att
hänga ut folk på internet och jag håller med totalt!

Igår bar det av till hindås, mötte becca och jonte i landvetter centrum för att ta bussen till
hindås. Gick hem till jonte och väntade på att få gå ner till ica för att få köpa godis.
Gick sedan upp till Fagervallen för att kolla på Jonte när hans lag spelade match.
Dom vann med 3-0 och jonte la ett mål utav dom på en straff! :)
men han gillar gräset i allafall och det är en sak som är säker :)

Bar sedan av till min kusin Malin för att prata med henne.
Gick hem till coffe och där gick min kväll utför.
Avslutades vid sjön.



Herman, Jag älskar dig! <3
Cause Everything little things is gonna be alright <3



Nu skall jag försöka dra med mamma ner till sockertoppen så jag
kan köpa mig lite godis :) Nu börjar min ändingsprocess :)!!


Ha det bra så ses vi snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0