It´s so hard to say Im sorry

Tjobre people!
Herregud nu är det bara en vecka kvar :O
Hur skönt känns inte det då.
Sommarlov om en vecka och det ser jag VERKLIGEN
fram emot. Önskar bara att vädret kunde vara lite bättre här
i Götet. Idag blir det till att fira Pappi som fyller 43 år GRATTIS!
Jag skall även vara fotmodell för Beccas skolarbete :P
Men det skall regna så det får gå undan för tänker inte stå
ute barbent och med klackskor om det skall ösa ner från ovan.
Skall även träffa Herman och så. Får se vad som händer i kväll.
Blir nog mys med becca hoppas jag =)
I morgon återstår det att se vad som händer. Något funny hoppas jag.
Nu skall jag se på när Hellström spelar sitt tråkiga spel :P Haha!
Ha det bra so long så hörs vi snart igen :)

Kommentarer
Postat av: barndomsvännen

Jävla roligt hade vi :) ! får göras om 1000 gånger under sommaren :D

2010-06-06 @ 23:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0