Jag mår bra

Som sagt, jag mår bra, eller ja jag är vrål förskyld men
det är väldigt bra annars!
Har därimot världens drömmar om nätterna som känns så
verkliga och jobbiga. Dom bryter ner mig, vaknar klockan 3 varje
natt av att jag drömmer och är ledsen..
Men det hoppas jag att det blir bättring på snart :)
I helgen har jag i stortsätt bara varit hemma med kompisar.
I fredags satt jag, amanda, pauline, julia och louise på
min balkong , snackade, drack gott och käka gott !
Och i lördags blev det till att fira Julia hemma hos mig
med härligt folk. Kvällen blev helt underbart bra!
I går tog jag och julia oss en sväng ner till sockertoppen
för att hälsa på Nicole som jobbade. Satt där en stund tills
mamma kom och hämtade oss.
Vi hade nämligen gått ner dit så krafterna var så gott som slut.
Helgen har varit bra och jag har haft väldigt roligt och mysigt.
Nu sitter man vid skolbänken igen och hoppas på
att dessa dagarna kommer att gå fort!
Nu skall jag slänga lite skräp och skriva lite om hälsan i Haiti.
Ha det gott så länge och lev livet nu i värmen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0