Annabelle björbring is the best ! <3

                                   JAG ÄLSKAR DENNA UNDERBARA MÄNNISKA ! <3

                                                              


Nu sitter jag i sängen och är inne på datorn som sagt :P Inte så konstigt med tanke på att
jag skriver detta. Jag ska börja med att säga att jag är så jävla trött på skolan !! Orkar verkligen
inte den sega och tråkiga skolan mer. Är bara orolig för dem betyg som ska komma nu :/
Men jag tror fatkiskt att det är bra betyg. ! Hoppas kan man ju alltid göra. jag har i allafall kämpat
som satan nu denna terminen. Btw så ska jag och " the gangbang " eller Reblenck som vi också kallar
oss spela på julavslutningen. Låter heter " Julen kommer" som handlar om lite minnen från denna terminen.
Lite roligt faktiskt ! ;) Sen så är det lucia övning också hela tiden. Vi kommer göra bort oss totalt. och jag hoppas
verkligen inte att Amanda är sjuk för då är det jag som får bli lucia ochdet vill jag INTE ! :P Så dt så !

Den senaste tiden i mitt liv har varit väldigt upp och ner. Träffat nya kompisar men även tappat några
utav mina gammla känns det som :( Saknar några riktigt mycket. Men jag har några saker att se fram imot !
Julbordsmiddagen hos karin, nyårmiddag + fest hos emma, och sen SPANIEN med tjejerna. även om det är efter skolans slut då alla ska te olika ställen så länggtar jag ! Jag karin emma nicole lollo becca ida skall iväg te Alicante ( torrevieja) Så fett gryyymt ! <33


Tänk att vi alla ska på olika ställen. Tänk om man tappar kontakten med dem som betyder mest. Det borde ju
inte vara så men man vet ju inte :/ Vill inte att det ska hända. Önskar jag kan stoppa det redan nu eller se i framtiden så man kan förhindra att sånt händer ! Jag vet inte hur det ska bli :/ vet bara att ni betyder massor för mig och vill inte förlora er. <3333333333333333333

// Puss&kram Cathrine <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0