Cathrine Lindgren

Nu har jag också dragits med i bloggsjukan .. haha ! Nu ska jag försöka skriva här så
mycket jag bara kan och hinner ! Kan faktiskt vara skönt att få skriva av sig lite i bland
och få utrycka sig riktigt ordentligt ! :)

Min dag började jätte bra. Började skolan klockan 9.15 och slutade 12.45 så det var
en jätte lugn dag. Sjung hela dagen typ, så det var ju skoojsigt. Vi ska dessvärre
sjunga på skolavslutningen. Får se hur det blir med den saken. haha ! Sen kom min kära
mor och hämta mig i skolan, är inte särskilt pepp på att gå hem när det är regn i luften
och att det är svin halt ute. Sen var det dans med nicole som gällde ! :D Träffade min älskade
Annabelle som alltif gör mig glad. <3 Nu ska jag försöka fixa design åå sån greejs ! :D


Puss på er ! / Cathriiine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0