Dansuppvisnings dag Onsdag 17/12

Idag var jag slö som satan. Vaknade med huvudvärk och var helt skakig. Jag gick upp och duscha och så men så insåg jag att jag verkligen inte pallade skolan idag. Ringde mamma och hon sa att jag skulle vara hemma. Så jag gick och la mig igen med världes huvudvärk. Självklart skulle Zolo sova med mig. Han knudde som en griiis ! :S Kollade på tv och snackade med mina bäääästa på msn!(L)

Sedan bar det av te dansen. Första uppvisningen gick sisådära. Tappade ena skon så fick kasta av den rätt in i kuliserrna men igne såg det :S haha helt sjukt. Vadå duktig på teater å smidighet xD haha. Hade chacha precis efter jazzen så fick as snabbt byta skor te högklackat men det gick bra :D hahaha.

Andra uppvisningen satt allt !!! :D giiick svin bra och chachan var så jävla synkad. Den bästa som vi gjort nu tjejer och pojkar  :D hahha GRRRRRYMT !  Nicole min favorit sparade lite på sin sallad som jag fick. Själv hade jag med mig bär typ :S Sjuk är jag men vafan........ !


Nu är jag hemma och ska sova om en stund. :D känner för att vara vaken ett tag till  :D hhahaha <3 FLUUUM
Sån jävla kick av att dansa och uppträda . ÄLSKAR DET . Nästa år ska jag och Annabelle leda uppvisnnge. Komfranseer xD hahah.

Någon mer än jag som vill ha sommar?P&K <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0