Emma Zzeta<33

                                                     JAG ÄLSKAR DIG MASSOR ! <33

                                    





Emma , vet inte hur jag ska börja ! Men med dig mår jag bra . Vi har alltid så himla roligt.
Det fanns en tid då vi var väldigt tajta och det ska vi bli igen ! <3 DU är den som alltid ler och sprider
glädje. Försöker dra med en om man är sur. Du kommer bara fram och ler eller gosar så blir man glad
och man värms inombords ! <33 Jag vill att du ska veta att du allllllltid kan snacka med mig vad det än är
så finns jag här för dig. Kommer ihåg troschocken hemma hos mig xd haha och när vi var inne i stan och
åt mat på jensens xD vårat samtalsämne liksom ! xD haha ! <3 Du är helt klart underbar och jag uppskattar dig till max ! <333

Vi ska ha så jävla roligt ! taa kort, åå bara vara oss själva ! Just det , dansen också som vi ska ha när vi ska sjunga :D
VI koommer att äga hela scenen och hela jävla bamba xD Pch våran dans ska vara sjukt bra! :D hahaah.
Jag vill inte förlora dig när vi slutar nian. Är vekrligen rädd för det med det ska inte hända. Okej? <3

Emma Zackrisson ! JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: Emma Zzeta

Hahahha, troschoken är fan en klassiker, o våra blöta kyssar då? ;) ingen slår dem! haha <3



du kmr inte förlora mig Titti, älskar dig en massa :) <3

2008-12-04 @ 23:34:52
Postat av: Cathrine

haha som fan att den är ! våra blöta kyssar XD :D <33



Braa för det vill jag inte ! (L) älskar dig också ! <33

2008-12-04 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0