I miss you so terribly much and I love you<3

                                                        SAKNADEN GÖR SÅ FRUKTANSVÄRT ONT



                                                        






Det finns ingen annan som jag vet som alltid funnits där för mig när jag har mött motgångar. Men vad har hänt. Saknar dig vid min sida. Du som alltid fanns där är helt plötsligt borta. Jag vet inte hur jag ska ta mig till. Önskar att det aldrig blivit såhära. Men jag har tappat styrkan! Vi ska hitta tillbaka till varanndra igen men när?? Känns som en evighet. Inte pratat på 2 veckor ungefär och det känns förjävligt. Så mycket jag har att berätta , sånt som jag vill dela med dig ! Som jag inte kan dela med någon annan. Visst, det kommer saker i vägen men vi har lovat varanndra att klara allt sånt. Så nu är det upp till bevis för oss båda. Finns inge som får mig att må så bra som du. ! Känns som att du kasnke måste ta tag i saker och ting. Men nu ska vi fixa detta tillsammans !


SAKNAR DIG SOM FAAAAN! </3


                                                                  Finns ingen som dig. !


                                                                        

Kommentarer
Postat av: christoffer

Vet inte ens hur ja ska tacka dig.. finns ngen som har vart så snäll mot mig innan <3 jag älskar dig i HELA mitt hjärta... det gör ont :( tack titti och jaa vi ska träffas snart... (L)

2008-12-14 @ 12:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0