Känner för att gråta. ! :(

Vad fan händer i mitt liv. Denna dagen har inte varit bra. Eller jo jag kom till skolan as glad. Men det förändrades väldigt snabbt ! Jag orkar inte alla löjjliga tjaffs i skolan.

Du ska fan med mig veta att det inte är okej att bete sig så som du gör. Orkar inte att du hela tiden ska trycka ner mig och sån skit. Jag pallar inte de toch detta kommer inte funka länge till. Snart får jag ett jävla ryck och det kommer inte bli roligt för någon utav oss. Vill inte ha det såhära. (U)

Jag har ingen telefon, saknar månnga kompisar, har ingen plånbok, alla mina privata och MINA saker är borta!! Känns förjävligt !!!!Känner mig ensam även om jag inte borde det ! :( meen så är det och jag vet inte hur det kommer att bliii..... :/
Jag ska jobba en större del av lovet och det pallar jag faan inte ! :(:(:(:(:(: ingeeeeen luuust !

9 dagar kvar te julafton, fredag är det jullov, softis som väntar men ändå känns det inte braa :/


RÄDDA MIG !


      seee ya

Kommentarer
Postat av: Nicole igen

Titti sluta <3 .. du lär aldrig känna dig ensam så länge jag lever <33.. och tänk hur himla många du har ändå.. fler än mig! så det där du precis skrev är bara något som du känner just nu bara för att något är skit, så känns helt plötsligt allting skit.. Så ska du inte känna mera okej <3.. sätt dig nu ner och tänk på alla possitiva saker istället för att bli deppig på dethär! Tänk hur lycklig du är istället..<333

2008-12-15 @ 18:19:05
Postat av: Cathrine

Jaaa jag vet men det är svin jobbigt (L) <33

2008-12-15 @ 18:27:59
Postat av: Emma Zzeta

Älskade sötnos, ibland kan vissa gå en på nerverna ;) men man kommer över det och går vidare, jag älskar dig o vi ska klara det här tsm. <3

2008-12-15 @ 20:08:22
Postat av: Anonym

jaaa älsklings emma det ska vi !!! (L)(L)(L)

2008-12-15 @ 21:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0