Vad händer med min kropp?

Jag hade dushat och stod uppe i badrummet och skulle tvätta min piercing. Jag kände att jag blev mer och mer yr och blev jätte varm. allting bara svävade omkring och jag fick panik. Sen helt plötsligt så blev allt svart och jag hörde inte vad pappa sa till mig. jag hade svimmat ! :S har aldrig hänt mig förut och jag tar det som ett varningstecken. Vad händer med min kropp? Vaknade upp av att jag hade slagit i armen och axeln i handfatet och hänge över den. Hårborsten och tvälen låg i handfatet. Det var riktigt läskigt och jag mådde ine alls bra. jag har känt mig konstig hela dagen. Inte kunnat fästa blicken, varit yr, huvudvärk och mått illa. Vad händer med mig. Har även varit skakig.

Jag äter inte som jag kasnke borde men jag har ingen matlust. :S


men vet du ! JAG ÖVERLEVER !! :)

Men nu är det som så att jag saknar min karin väldigt mycket. Kommer ett inlägg om henne snart skulle jag tro. </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0