Förlåt för ett så sent inlägg !

Heej mina vänner ! Måste börja med att säga förlåt för att jag inte uppdaterat och flera har redan tjatat på mig om att ladda upp nya inlägg. Så här kommer ett som skall sammanfatta mitt lov och det senaste veckan.

Påsklovet började på fredagen och då var det bara till att åka hem efter skolan och packa klart det sista och duscha innan jag skulle bege mig till nicole där vi skulle bli hämtade av hennes mamma och hennes sambo samt alla barnen. Satt i en bil i drygt 9 timmar vilket var lite segt men det härligt sällskap och mycket snack så gick resan otroligt bra. Jag som är åksjuk mådde inte alls så farligt dåligt vilket jag var otroligt glad över eftersom jag glömde att ta mitt åksjukepiller hemma ! Kom fram och packade upp och gjorde oss hemmastadda. Mysigt värre med mina underbara tjejer. Det var jag och ida som var med nicole där uppe om ni inte förstått det ;) Vi var där från fredag till torsdag. Dagarna där uppe var otroligt bra  ! Förutom allt skrik på morgonarna och sånt men annars var det asa bra ! Mycket skidåkning, kort, skratt, flumm, bastning+rulla sig i snön, pulkåkning, utgång på kvällarna, afterski, bus, spel och mycket mycket snack ! Det var verkligen underbart. På torsdagen begav vi oss hem igen med buss eftersom vi ville åka hem tidigare. Bussresan var jobbig och jag mådde illa i mellan åt men det gick bättre än väntat. Grym busschafför och grymma tjejer hem. Kollade på film osv. Mysigt mysigt och det var skönt att komma hem och vila lite. tack för denna vecka med er tjejer ! <3




När jag kom hem var det kompisar osv som gällde vilket var sjukt sköönt. ! Jobbade på lördagen och det gick kanon.



Veckan som varit nu har varit braa .Pluggat på som satan och det tar verkligen på en men det måste göras. Massor med no läxa och det hatar jag. Skulle egentligen haft spanska redovisning nu i veckan men blev inte så för min del. Klar men hon ropade aldrig upp mig. Det var la tur det men ändå varit skönt att få det gjort. Lite nya saker i veckan som hänt

' Kommit in på Plusgymnasiet Spa,friskvård och hälsa. Får se om jag kasnke väljer affärslinjen i stället.
*Fått reda på att min älsklingskusin skall flytta hit ! Gud vad jag längtat på denna stund !
* varit bättre i skolan när det gäller kompisrelationer
* Övat inför nordstans uppvisnining. Är redan nu nervis xD
* Planering inför Auschwitz som antagligen blir av nu ! Äntligen
* Köpte min jeansjacka !

Något mer vet jag inte xD Säkert något mer som jag glömt.

Nu skall jag plugga vidare och se om jag kasnke uppdaterar i morgon :) Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0