Städa städa städa

Uppe med tuppen skulle jag vilja säga.
Gick upp klockan halv 12 och var verkligen helt
död. Det var zigge som väckte mig. Han ville
förmodligen ut. När jag ska ut med hhonom möter jag tobias som
kommer HEM från skolan XD hahaha!

mamma hade skrivit en lapp att jag skulle vara hemma och
städa i kväll men det ville inte jag så jag satte igång med
att städa hela huset plus lägenheten!
Snacka om att ta tid men riktigt fint blev det! :D(Y)
Så nu slipper jag att var ahemma i kväll och gjorde
samtidigt min mama riktigt glad över att jag städat
allt redan! :)

Nu ska jag laga hamburgare till mamma och tobias.
Även becca som kommer till mig efter skolan :) <3



Skitig spegel men orka bry sig när man är morgontrött och
håret plus smink ser görjävlgt ut!


Vi hörs senare allihopa! :D<3 // Titti litti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0